Zarząd firmy JE SUIS FOU JAKUB KOCHANOWSKI; wspólnik spółki cywilnej TABASKO MACIEJ GUST, JAKUB KOCHANOWSKI - JAKUB KOCHANOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAKUB KOCHANOWSKI (CEIDG)
JAKUB KOCHANOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JE SUIS FOU JAKUB KOCHANOWSKI; WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ TABASKO MACIEJ GUST, JAKUB KOCHANOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-05-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁAGIEWNICKA 274, PL-91-509, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności JAKUB KOCHANOWSKI to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych (PKD główne: 47.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna, działalność fryzjerska, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej i inne. NIP JE SUIS FOU JAKUB KOCHANOWSKI; WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ TABASKO MACIEJ GUST, JAKUB KOCHANOWSKI: 7262362825. REGON JE SUIS FOU JAKUB KOCHANOWSKI; WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ TABASKO MACIEJ GUST, JAKUB KOCHANOWSKI: 10087412100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAKUB KOCHANOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.