Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja skór i wyrobów ze skór wyprawionych, produkcja podobnych wyrobów z innych materiałów |
Działalność PKD:
Firma JBM została założona 2002-09-24 i obecnie mieści się przy UL. SOKOŁOWSKA 9-195, PL-01-142, WARSZAWA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje chemikalia, nawozy, tworzywa sztuczne, elementy i obwody drukowane, elektroniczne, firmy centralne i holdingi, magazynowanie paliw gazowych, masa włóknista, papier i tektura, maszyny ogólnego przeznaczenia, naprawa i konserwacja maszyn, poligrafia i drukarstwo, produkcja konstrukcji metalowych i części, produkcja silników do pojazdów i ciągników, produkcja substancji farmaceutycznych, produkcja surówki, stali, wyrobów hutniczych, reasekuracja, silniki, prądnice, transformatory i aparatura, skóry wyprawione, torby i wyroby, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, statki i łodzie, transport lotniczy pasażerski, transport morski i przybrzeżny pasażerski, usługi przesyłania i dystrybucji energii, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne, wytwarzanie i przetwarzanie koksu. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-28.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Jbm (REGON 87119723500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.