Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami |
Numery rachunków bankowych |
PL27 1910 1048 2124 5265 2210 0001
PL09 1870 1045 2078 1059 0575 0001 |
Działalność PKD:
Firma JB JOANNA BANACH została założona 2013-09-01 i obecnie mieści się przy OSIEDLE DYWIZJONU 303 461D, PL-31-875, KRAKÓW. Główna działalność firmy to usługi związane z rynkiem nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, obróbka metali i powłok, organizacja targów, wystaw i kongresów, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi reklamowe, usługi związane z oprogramowaniem, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające transport, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JB Joanna Banach (REGON 12055403300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.