Zarząd firmy JASTRANS MARIUSZ JASTRZĘBSKI - Mariusz Jastrzębski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Jastrzębski (CEIDG)
Mariusz Jastrzębski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JASTRANS MARIUSZ JASTRZĘBSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MACIEJA RATAJA 22, PL-07-300, OSTRÓW MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Mariusz Jastrzębski to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP JASTRANS MARIUSZ JASTRZĘBSKI: 7591589211. REGON JASTRANS MARIUSZ JASTRZĘBSKI: 14605408900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Jastrzębski
Więcej informacji o JASTRANS MARIUSZ JASTRZĘBSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może