Firma JAROSŁAW OPOZDA FHU OPDREW
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL19 1140 2004 0000 3502 7561 2666
|
Działalność PKD:
Firma JAROSŁAW OPOZDA FHU OPDREW została założona 1991-05-02 i obecnie mieści się przy UL. POWSTAŃCÓW 62A, PL-31-670, KRAKÓW. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego, transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JAROSŁAW OPOZDA FHU OPDREW (REGON 00389589400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i