Firma JAROSŁAW MICHALSKI SOFT-MEDIA
Adres | 8C, PL-59-223, CZERWONY KOŚCIÓŁ | |
Województwo | dolnośląskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Numery rachunków bankowych |
PL06 1020 3017 0000 2002 0169 0015
|
Działalność PKD:
Firma JAROSŁAW MICHALSKI SOFT-MEDIA została założona 2000-05-15 i obecnie mieści się przy 8C, PL-59-223, CZERWONY KOŚCIÓŁ. Główna działalność firmy to sprzedaż komputerów i oprogramowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują nagrania muzyczne, naprawa komputerów i urządzeń, pozaszkolne formy edukacji, przetwarzanie danych i hostingowe, rachunkowość, księgowość i doradztwo, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rozrywką i rekreacją, wydawanie oprogramowania, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JAROSŁAW MICHALSKI SOFT-MEDIA (REGON 39074800600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,