Zarząd firmy JAROSŁAW MICHAŁOWSKI ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY METALOPLAST - JAROSŁAW MICHAŁOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW MICHAŁOWSKI (CEIDG)
JAROSŁAW MICHAŁOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAROSŁAW MICHAŁOWSKI ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY METALOPLAST, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PODBAGIENKO 4B, PL-42-520, DĄBROWA GÓRNICZA. Główny zakres działalności JAROSŁAW MICHAŁOWSKI to Sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 47.81.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia, produkcja konstrukcji metalowych i ich części, produkcja zamków i zawiasów, produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn, wytwarzanie energii elektrycznej ze źródeł nieodnawialnych i inne. NIP JAROSŁAW MICHAŁOWSKI ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY METALOPLAST: 6440508800. REGON JAROSŁAW MICHAŁOWSKI ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY METALOPLAST: 00346406500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW MICHAŁOWSKI
Więcej informacji o JAROSŁAW MICHAŁOWSKI ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY METALOPLAST
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.