Zarząd firmy JAROSŁAW LICHOTA PRZEDSIĘBIORTSWO WIELOBRANŻOWE OPTILAND - Jarosław Lichota, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jarosław Lichota (CEIDG)
Jarosław Lichota prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAROSŁAW LICHOTA PRZEDSIĘBIORTSWO WIELOBRANŻOWE OPTILAND, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-04-12 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. BELINY-PRAŻMOWSKIEGO 12, PL-31-514, KRAKÓW. Główny zakres działalności Jarosław Lichota to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego i inne. NIP JAROSŁAW LICHOTA PRZEDSIĘBIORTSWO WIELOBRANŻOWE OPTILAND: 6762204715. REGON JAROSŁAW LICHOTA PRZEDSIĘBIORTSWO WIELOBRANŻOWE OPTILAND: 12044132300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jarosław Lichota
Więcej informacji o JAROSŁAW LICHOTA PRZEDSIĘBIORTSWO WIELOBRANŻOWE OPTILAND
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych