Zarząd firmy Jarosław Kwiatkowski OUTSITE PROJECTS - Jarosław Kwiatkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jarosław Kwiatkowski (CEIDG)
Jarosław Kwiatkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAROSŁAW KWIATKOWSKI OUTSITE PROJECTS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KAMROWSKIEGO 5A2, PL-81-603, GDYNIA. Główny zakres działalności Jarosław Kwiatkowski to Sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP JAROSŁAW KWIATKOWSKI OUTSITE PROJECTS: 7262097151. REGON JAROSŁAW KWIATKOWSKI OUTSITE PROJECTS: 47290794100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jarosław Kwiatkowski
Więcej informacji o JAROSŁAW KWIATKOWSKI OUTSITE PROJECTS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.