Zarząd firmy Jarosław Karol Zasadziński, Andrzej Łepkowski Orlean - Zasadziński Jarosław Karol
Zasadziński Jarosław Karol jest w zarządzie KRS JAROSŁAW KAROL ZASADZIŃSKI, ANDRZEJ ŁEPKOWSKI ORLEAN
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Zasadziński Jarosław Karol jest również w zarządzie JAROSŁAW KAROL ZASADZIŃSKI, ANDRZEJ ŁEPKOWSKI ORLEAN, która została założona 2006-03-17 i ma siedzibę przy ZGODA 11, PL-00-018, WARSZAWA. KRS JAROSŁAW KAROL ZASADZIŃSKI, ANDRZEJ ŁEPKOWSKI ORLEAN zajmuje się restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny), pozostała usługowa działalność gastronomiczna, działalność związana z projekcją filmów, działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej, działalność agencji reklamowych i inne. NIP JAROSŁAW KAROL ZASADZIŃSKI, ANDRZEJ ŁEPKOWSKI ORLEAN: 5252365301. REGON JAROSŁAW KAROL ZASADZIŃSKI, ANDRZEJ ŁEPKOWSKI ORLEAN: 140492990.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zasadziński Jarosław Karol
Pozostali członkowie zarządu
Andrzej Łepkowski |
Więcej informacji o JAROSŁAW KAROL ZASADZIŃSKI, ANDRZEJ ŁEPKOWSKI ORLEAN
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.