Zarząd firmy JAROSŁAW JÓZEFOWICZ VENTO - Kominki, Ogrzewanie Powietrzne, Wentylacja - JAROSŁAW JÓZEFOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW JÓZEFOWICZ (CEIDG)
JAROSŁAW JÓZEFOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAROSŁAW JÓZEFOWICZ VENTO - KOMINKI, OGRZEWANIE POWIETRZNE, WENTYLACJA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARSZAWSKA 95, PL-82-500, KWIDZYN. Główny zakres działalności JAROSŁAW JÓZEFOWICZ to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JAROSŁAW JÓZEFOWICZ VENTO - KOMINKI, OGRZEWANIE POWIETRZNE, WENTYLACJA: 5811486625. REGON JAROSŁAW JÓZEFOWICZ VENTO - KOMINKI, OGRZEWANIE POWIETRZNE, WENTYLACJA: 170777202.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW JÓZEFOWICZ
Więcej informacji o JAROSŁAW JÓZEFOWICZ VENTO - KOMINKI, OGRZEWANIE POWIETRZNE, WENTYLACJA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.