Zarząd firmy Jarosław Jędrychowski Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna DUEL - Jarosław Jędrychowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jarosław Jędrychowski (CEIDG)
Jarosław Jędrychowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAROSŁAW JĘDRYCHOWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA DUEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KARPACKA 13, PL-32-090, SŁOMNIKI. Główny zakres działalności Jarosław Jędrychowski to Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JAROSŁAW JĘDRYCHOWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA DUEL: 6821358295. REGON JAROSŁAW JĘDRYCHOWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA DUEL: 35652971000000.Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i