Firma Jarosław Gajda FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA
| Adres | 76, PL-97-403, DRUŻBICE-KOLONIA | |
| Województwo | łódzkie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL50 1140 2017 0000 4602 0466 7194
|
Działalność PKD:
Firma JAROSŁAW GAJDA FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA została założona 2005-07-01 i obecnie mieści się przy 76, PL-97-403, DRUŻBICE-KOLONIA. Główna działalność firmy to pośrednictwo w sprzedaży hurtowej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, gimnazja i szkoły średnie, naprawa pojazdów samochodowych, roboty budowlane budynków, różny usługi indywidualne, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, utrzymanie porządku w budynkach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Jarosław Gajda FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA (REGON 59082268200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.

