Zarząd firmy JAROSŁAW ĆWILĄG PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Jarosław Ćwiląg - Jarosław Ćwiląg, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jarosław Ćwiląg (CEIDG)
Jarosław Ćwiląg prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAROSŁAW ĆWILĄG PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAROSŁAW ĆWILĄG, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-05-09 i ma swoją siedzibę pod adresem WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 3/67, PL-42-500, BĘDZIN. Główny zakres działalności Jarosław Ćwiląg to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, badanie rynku i opinii publicznej, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP JAROSŁAW ĆWILĄG PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAROSŁAW ĆWILĄG: 6251007250. REGON JAROSŁAW ĆWILĄG PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAROSŁAW ĆWILĄG: 27000453700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jarosław Ćwiląg
Więcej informacji o JAROSŁAW ĆWILĄG PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAROSŁAW ĆWILĄG
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może