Zarząd firmy JAROSŁAW BRYCHCY ELEKTRONIKA, INFORMATYKA, MULTIMEDIA - JAROSŁAW BRYCHCY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW BRYCHCY (CEIDG)
JAROSŁAW BRYCHCY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAROSŁAW BRYCHCY ELEKTRONIKA, INFORMATYKA, MULTIMEDIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-05-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JUGOSŁOWIAŃSKA 52D3, PL-60-149, POZNAŃ. Główny zakres działalności JAROSŁAW BRYCHCY to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. NIP JAROSŁAW BRYCHCY ELEKTRONIKA, INFORMATYKA, MULTIMEDIA: 7791011184. REGON JAROSŁAW BRYCHCY ELEKTRONIKA, INFORMATYKA, MULTIMEDIA: 630578381.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW BRYCHCY
Więcej informacji o JAROSŁAW BRYCHCY ELEKTRONIKA, INFORMATYKA, MULTIMEDIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.