Zarząd firmy JARMARKI ŚLĄSKIE MAREK KIJAK - MAREK KIJAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK KIJAK (CEIDG)
MAREK KIJAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JARMARKI ŚLĄSKIE MAREK KIJAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWSKICH 16, PL-41-902, BYTOM. Główny zakres działalności MAREK KIJAK to Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów (PKD główne: 82.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JARMARKI ŚLĄSKIE MAREK KIJAK: 6260015444. REGON JARMARKI ŚLĄSKIE MAREK KIJAK: 27750641400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK KIJAK
Więcej informacji o JARMARKI ŚLĄSKIE MAREK KIJAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.