Zarząd firmy JANUSZ WOJTOWICZ FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TACHO-SAN S.C. Bogdan Fal, Janusz Wojtowicz - JANUSZ WOJTOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANUSZ WOJTOWICZ (CEIDG)
JANUSZ WOJTOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JANUSZ WOJTOWICZ FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TACHO-SAN S.C. BOGDAN FAL, JANUSZ WOJTOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA PAWŁA 59, PL-38-500, SANOK. Główny zakres działalności JANUSZ WOJTOWICZ to Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia (PKD główne: 33.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP JANUSZ WOJTOWICZ FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TACHO-SAN S.C. BOGDAN FAL, JANUSZ WOJTOWICZ: 6861012479. REGON JANUSZ WOJTOWICZ FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TACHO-SAN S.C. BOGDAN FAL, JANUSZ WOJTOWICZ: 37059564700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANUSZ WOJTOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.