Firma Janusz Perzanowski PERZ - POL
| Adres | 73, PL-05-326, WÓLKA DĄBROWICKA | |
| Województwo | mazowieckie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL36 9226 0005 0030 0487 3000 0010
|
Działalność PKD:
Firma JANUSZ PERZANOWSKI PERZ - POL została założona 1996-06-13 i obecnie mieści się przy 73, PL-05-326, WÓLKA DĄBROWICKA. Główna działalność firmy to zagospodarowanie terenów zieleni. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, produkcja opakowań drewnianych, produkcja pozostałych wyrobów z drewna oraz wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, produkcja mioteł, szczotek i pędzli i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Janusz Perzanowski PERZ - POL (REGON 71020717700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i