Zarząd firmy JANUSZ PAŚNIKOWSKI CIASTA DOMOWE - JANUSZ PAŚNIKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANUSZ PAŚNIKOWSKI (CEIDG)
JANUSZ PAŚNIKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JANUSZ PAŚNIKOWSKI CIASTA DOMOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BLUSZCZOWA 38, PL-04-234, WARSZAWA. Główny zakres działalności JANUSZ PAŚNIKOWSKI to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania i inne. NIP JANUSZ PAŚNIKOWSKI CIASTA DOMOWE: 9521317276. REGON JANUSZ PAŚNIKOWSKI CIASTA DOMOWE: 01235172400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANUSZ PAŚNIKOWSKI
Więcej informacji o JANUSZ PAŚNIKOWSKI CIASTA DOMOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach