Zarząd firmy JANUSZ FUGIEL FIRMA HANDLOWA - JANUSZ FUGIEL, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-05-01
Działalność gospodarcza JANUSZ FUGIEL (CEIDG)
JANUSZ FUGIEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JANUSZ FUGIEL FIRMA HANDLOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-09-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRZYWDA 12, PL-30-711, KRAKÓW. Główny zakres działalności JANUSZ FUGIEL to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP JANUSZ FUGIEL FIRMA HANDLOWA: 6791036953. REGON JANUSZ FUGIEL FIRMA HANDLOWA: 35001508000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANUSZ FUGIEL
Więcej informacji o JANUSZ FUGIEL FIRMA HANDLOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.