Zarząd firmy JANUSZ BRZUKAŁA ZAKŁAD USŁUG WULKANIZACYJNYCH - JANUSZ BRZUKAŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANUSZ BRZUKAŁA (CEIDG)
JANUSZ BRZUKAŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JANUSZ BRZUKAŁA ZAKŁAD USŁUG WULKANIZACYJNYCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ERAZMA JERZMANOWSKIEGO 14, PL-30-836, KRAKÓW. Główny zakres działalności JANUSZ BRZUKAŁA to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego. NIP JANUSZ BRZUKAŁA ZAKŁAD USŁUG WULKANIZACYJNYCH: 6791473139. REGON JANUSZ BRZUKAŁA ZAKŁAD USŁUG WULKANIZACYJNYCH: 35087412700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANUSZ BRZUKAŁA
Więcej informacji o JANUSZ BRZUKAŁA ZAKŁAD USŁUG WULKANIZACYJNYCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.