Zarząd firmy Janówek Przedsiębiorstwo Rolno-Przemysłowe - Piętka Marianna Aleksandra, prezes zarządu
Piętka Marianna Aleksandra jest w zarządzie KRS JANÓWEK PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNO-PRZEMYSŁOWE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Piętka Marianna Aleksandra jest również w zarządzie JANÓWEK PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNO-PRZEMYSŁOWE, która została założona 2004-01-30 i ma siedzibę przy 24, PL-55-065, JANÓWEK. KRS JANÓWEK PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNO-PRZEMYSŁOWE zajmuje się sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: uprawa zbóż innych niż ryż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona, pozostałe uprawy rolne inne niż wieloletnie, działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa następująca po zbiorach oraz obróbka nasion dla celów rozmnażania roślin, działalność usługowa związana z leśnictwem i inne. NIP JANÓWEK PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNO-PRZEMYSŁOWE: 9140005999. REGON JANÓWEK PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNO-PRZEMYSŁOWE: 930086496.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piętka Marianna Aleksandra
Pozostali członkowie zarządu
Violetta Bogumiła Piętka | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o JANÓWEK PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNO-PRZEMYSŁOWE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?