Zarząd firmy JANINA ZADYLAK SPIŻARNIA SMAKÓW - JANINA ZADYLAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANINA ZADYLAK (CEIDG)
JANINA ZADYLAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JANINA ZADYLAK SPIŻARNIA SMAKÓW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-01-05 i ma swoją siedzibę pod adresem KOŚCIUSZKI , PL-34-530, BUKOWINA TATRZAŃSKA. Główny zakres działalności JANINA ZADYLAK to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP JANINA ZADYLAK SPIŻARNIA SMAKÓW: 7361304021. REGON JANINA ZADYLAK SPIŻARNIA SMAKÓW: 49269004100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANINA ZADYLAK
Więcej informacji o JANINA ZADYLAK SPIŻARNIA SMAKÓW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych