Zarząd firmy JAN WOŁOSZCZUK AGENCJA REKLAMY EFEKT-STUDIO - JAN WOŁOSZCZUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAN WOŁOSZCZUK (CEIDG)
JAN WOŁOSZCZUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAN WOŁOSZCZUK AGENCJA REKLAMY EFEKT-STUDIO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-04-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZDROJOWA 18, PL-57-350, KUDOWA-ZDRÓJ. Główny zakres działalności JAN WOŁOSZCZUK to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność wydawnicza i inne. NIP JAN WOŁOSZCZUK AGENCJA REKLAMY EFEKT-STUDIO: 8831664698. REGON JAN WOŁOSZCZUK AGENCJA REKLAMY EFEKT-STUDIO: 02094605500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAN WOŁOSZCZUK
Więcej informacji o JAN WOŁOSZCZUK AGENCJA REKLAMY EFEKT-STUDIO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach