Zarząd firmy JAN SIEDLIK PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO RED-WOOD NAZWA SKRÓCONA: PPD RED-WOOD - JAN SIEDLIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAN SIEDLIK (CEIDG)
JAN SIEDLIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAN SIEDLIK PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO RED-WOOD NAZWA SKRÓCONA: PPD RED-WOOD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-02-29 i ma swoją siedzibę pod adresem A. I W. NIEGOLEWSKICH 610, PL-60-232, POZNAŃ. Główny zakres działalności JAN SIEDLIK to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozyskiwanie drewna, pozyskiwanie dziko rosnących produktów leśnych, z wyłączeniem drewna, działalność usługowa związana z leśnictwem, produkcja wyrobów tartacznych, produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa i inne. NIP JAN SIEDLIK PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO RED-WOOD NAZWA SKRÓCONA: PPD RED-WOOD: 7630008159. REGON JAN SIEDLIK PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO RED-WOOD NAZWA SKRÓCONA: PPD RED-WOOD: 570105230.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAN SIEDLIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby