Zarząd firmy Jan Romankiewicz P.H.U. DELCO SYSTEM - Jan Romankiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jan Romankiewicz (CEIDG)
Jan Romankiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAN ROMANKIEWICZ P.H.U. DELCO SYSTEM, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA STARZYŃSKIEGO 16, PL-25-232, KIELCE. Główny zakres działalności Jan Romankiewicz to Produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych (PKD główne: 26.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JAN ROMANKIEWICZ P.H.U. DELCO SYSTEM: 6571217167. REGON JAN ROMANKIEWICZ P.H.U. DELCO SYSTEM: 290010976.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jan Romankiewicz
Więcej informacji o JAN ROMANKIEWICZ P.H.U. DELCO SYSTEM
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio