Zarząd firmy Jan Baraniewicz Firma Handlowo - Usługowa AUTO - Jan Baraniewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jan Baraniewicz (CEIDG)
Jan Baraniewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAN BARANIEWICZ FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA AUTO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-05-19 i ma swoją siedzibę pod adresem PIŁSUDSKIEGO 43, PL-38-600, LESKO. Główny zakres działalności Jan Baraniewicz to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowanie terenu pod budowę, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, pozostałe badania i analizy techniczne. NIP JAN BARANIEWICZ FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA AUTO: 6881033757. REGON JAN BARANIEWICZ FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA AUTO: 370385460.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jan Baraniewicz
Więcej informacji o JAN BARANIEWICZ FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA AUTO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby