Zarząd firmy Jama Grania Łukasz Szczygielski - Łukasz Szczygielski, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-04-01
Działalność gospodarcza Łukasz Szczygielski (CEIDG)
Łukasz Szczygielski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JAMA GRANIA ŁUKASZ SZCZYGIELSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-05-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAGIELLOŃSKA 40I/4, PL-80-371, GDAŃSK. Główny zakres działalności Łukasz Szczygielski to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JAMA GRANIA ŁUKASZ SZCZYGIELSKI: 5691757339. REGON JAMA GRANIA ŁUKASZ SZCZYGIELSKI: 38898322300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Szczygielski
Więcej informacji o JAMA GRANIA ŁUKASZ SZCZYGIELSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.