Zarząd firmy Jak Babcię Kocham - Bachanek Joanna Małgorzata, prezes zarządu fundacji
Bachanek Joanna Małgorzata jest w zarządzie KRS JAK BABCIĘ KOCHAM
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Bachanek Joanna Małgorzata jest również w zarządzie JAK BABCIĘ KOCHAM, która została założona 2022-01-24 i ma siedzibę przy UL. KILIŃSKIEGO 22, PL-95-083, LUTOMIERSK. KRS JAK BABCIĘ KOCHAM zajmuje się sprzedaż hurtowa owoców i warzyw. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP JAK BABCIĘ KOCHAM: 7312075000. REGON JAK BABCIĘ KOCHAM: 521033217.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bachanek Joanna Małgorzata
Więcej informacji o JAK BABCIĘ KOCHAM
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby