Zarząd firmy Jadwiga WOŹNIAK SKLEP ZIELARSKI HERBA-LEK - Jadwiga WOŹNIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jadwiga WOŹNIAK (CEIDG)
Jadwiga WOŹNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JADWIGA WOŹNIAK SKLEP ZIELARSKI HERBA-LEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-12-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 29, PL-05-800, PRUSZKÓW. Główny zakres działalności Jadwiga WOŹNIAK to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP JADWIGA WOŹNIAK SKLEP ZIELARSKI HERBA-LEK: 5341086471. REGON JADWIGA WOŹNIAK SKLEP ZIELARSKI HERBA-LEK: 520477403.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jadwiga WOŹNIAK
Więcej informacji o JADWIGA WOŹNIAK SKLEP ZIELARSKI HERBA-LEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
SatRev szykuje się do wejścia na NewConnect
Wrocławska spółka specjalizująca się w budowie i obsłudze satelitów przygotowuje się do wejścia na małą giełdę w drodze odwrotnego przejęcia. Chce zwiększyć zatrudnienie i stworzyć klaster kosmiczny.

Polskie firmy przejmują w Niemczech i USA
Fundusz Ekspansji Zagranicznej współfinansuje coraz więcej przejęć rodzimych firm za oceanem i Odrą. Na stole są projekty z branży przemysłowej, przetwórstwa żywności i IT.

XPeng jest gotowy na maraton w Polsce
Chińskie elektryki chcą się rozpędzić nad Wisłą z pomocą brytyjskiego dystrybutora. Plany koncentrują się na zdobywaniu zaufania polskich kierowców, budowaniu zaplecza i otwieraniu salonów.