Zarząd firmy JADWIGA TRZETRZELEWSKA - JADWIGA TRZETRZELEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JADWIGA TRZETRZELEWSKA (CEIDG)
JADWIGA TRZETRZELEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JADWIGA TRZETRZELEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PROMIENNA 5A, PL-44-240, ŻORY. Główny zakres działalności JADWIGA TRZETRZELEWSKA to Placówki wychowania przedszkolnego (PKD główne: 85.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP JADWIGA TRZETRZELEWSKA: 6421393402. REGON JADWIGA TRZETRZELEWSKA: 24191008900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JADWIGA TRZETRZELEWSKA
Więcej informacji o JADWIGA TRZETRZELEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.