Firma JADWIGA MILLER-WANIOWSKA 1. Sklep Rowerowy spółka cywilna
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma JADWIGA MILLER-WANIOWSKA 1. SKLEP ROWEROWY SPÓŁKA CYWILNA została założona 2001-03-16 i obecnie mieści się przy UL. ZGORZELECKA 49, PL-59-700, BOLESŁAWIEC. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa artykułów użytkowych, naprawa pojazdów samochodowych, różny usługi indywidualne, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wynajem innych maszyn i urządzeń, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JADWIGA MILLER-WANIOWSKA 1. Sklep Rowerowy spółka cywilna (REGON 02183848000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.