Firma JACHIMCZYK WOJCIECH PRACOWNIA STOLARSKA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja wyrobów tartacznych |
Działalność PKD:
Firma JACHIMCZYK WOJCIECH PRACOWNIA STOLARSKA została założona 2010-08-23 i obecnie mieści się przy DĄB 101, PL-43-608, JAWORZNO. Główna działalność firmy to produkcja wyrobów tartacznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, gospodarka leśna bez produktów leśnych, meble, naprawa artykułów użytkowych, pozyskiwanie drewna, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne projektowanie, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi związane z leśnictwem, wyroby z drewna, korka i słomy, zbieranie leśnych produktów, bez drewna. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JACHIMCZYK WOJCIECH PRACOWNIA STOLARSKA (REGON 24167325800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld