Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami |
Działalność PKD:
Firma JACEK PAWŁOWSKI została założona 2007-06-16 i obecnie mieści się przy UL. ALEJA ARMII KRAJOWEJ 2367, PL-27-200, STARACHOWICE. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy techniczne, badania naukowe i prace rozwojowe, fotografia, gry i zakłady, pośrednictwo pieniężne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność pocztowa i kurierska, pozostała telekomunikacja, restauracje i placówki gastronomiczne, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi reklamowe, wspomagające transport. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Jacek Pawłowski (REGON 29282727900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.