| Adres | UL. GRANICZNA 17A, PL-05-077, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | starminds.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL75 1140 2004 0000 3802 7455 5278
|
Działalność PKD:
Firma JACEK PARCZEWSKI została założona 2012-12-01 i obecnie mieści się przy UL. GRANICZNA 17A, PL-05-077, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, fotografia, nagrania muzyczne, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, różny usługi indywidualne, specjalistyczne projektowanie, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane ze sportem, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JACEK PARCZEWSKI (REGON 14641716100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
