Firma JACEK OSTROWSKI AUTO-BLIŹNIAK
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL38 1020 5226 0000 6502 0359 5618
|
Działalność PKD:
Firma JACEK OSTROWSKI AUTO-BLIŹNIAK została założona 2006-05-01 i obecnie mieści się przy UL. KIEŁCZOWSKA 77/79, PL-51-354, WROCŁAW. Główna działalność firmy to naprawa pojazdów samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, obróbka mechaniczna elementów metalowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JACEK OSTROWSKI AUTO-BLIŹNIAK (REGON 02100213200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może
