Zarząd firmy JACEK MIODUSZEWSKI STACJA PALIW LPG GAZ-P.M. - JACEK MIODUSZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JACEK MIODUSZEWSKI (CEIDG)
JACEK MIODUSZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JACEK MIODUSZEWSKI STACJA PALIW LPG GAZ-P.M., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOJSKA POLSKIEGO AM45, PL-56-400, OLEŚNICA. Główny zakres działalności JACEK MIODUSZEWSKI to Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw (PKD główne: 47.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa odpadów i złomu, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JACEK MIODUSZEWSKI STACJA PALIW LPG GAZ-P.M.: 8961016727. REGON JACEK MIODUSZEWSKI STACJA PALIW LPG GAZ-P.M.: 93058313100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JACEK MIODUSZEWSKI
Więcej informacji o JACEK MIODUSZEWSKI STACJA PALIW LPG GAZ-P.M.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.