Zarząd firmy JABŁUSZKO ŁUKASZ GUZIK - ŁUKASZ GUZIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUKASZ GUZIK (CEIDG)
ŁUKASZ GUZIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JABŁUSZKO ŁUKASZ GUZIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WYB. WYBRZEŻE OJCA ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II , PL-37-700, PRZEMYŚL. Główny zakres działalności ŁUKASZ GUZIK to Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP JABŁUSZKO ŁUKASZ GUZIK: 7952565925. REGON JABŁUSZKO ŁUKASZ GUZIK: 52006412100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ GUZIK
Więcej informacji o JABŁUSZKO ŁUKASZ GUZIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.