Firma JABŁOŃSKI MIROSŁAW, FORMIX - M. Jabłoński
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma JABŁOŃSKI MIROSŁAW, FORMIX - M. JABŁOŃSKI została założona 2002-04-10 i obecnie mieści się przy UL. KRÓLOWEJ MARYSIEŃKI 10, PL-35-628, RZESZÓW. Działalność firmy została zawieszona od 2022-09-30. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, agencje inkasa i biura kredytowe, doradztwo w informatyce i zarządzaniu, doradztwo związane z zarządzaniem, pozyskiwanie pracy i pracowników, programowanie, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, technologie informacyjne, tłumaczenia, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JABŁOŃSKI MIROSŁAW, FORMIX - M. Jabłoński (REGON 69169331500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld