Zarząd firmy J. Żelazny, R. Słomian-Kasprzak, A. Słomian-Maszkowska Marco Polo - Żelazny Jacek Piotr
Żelazny Jacek Piotr jest w zarządzie KRS J. ŻELAZNY, R. SŁOMIAN-KASPRZAK, A. SŁOMIAN-MASZKOWSKA MARCO POLO
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Żelazny Jacek Piotr jest również w zarządzie J. ŻELAZNY, R. SŁOMIAN-KASPRZAK, A. SŁOMIAN-MASZKOWSKA MARCO POLO, która została założona 2002-08-01 i ma siedzibę przy BÓR 240/242, PL-42-202, CZĘSTOCHOWA. KRS J. ŻELAZNY, R. SŁOMIAN-KASPRZAK, A. SŁOMIAN-MASZKOWSKA MARCO POLO zajmuje się sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż hurtowa zegarków i biżuterii, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego i inne. NIP J. ŻELAZNY, R. SŁOMIAN-KASPRZAK, A. SŁOMIAN-MASZKOWSKA MARCO POLO: 5730303862. REGON J. ŻELAZNY, R. SŁOMIAN-KASPRZAK, A. SŁOMIAN-MASZKOWSKA MARCO POLO: 002753169.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Żelazny Jacek Piotr
Pozostali członkowie zarządu
Renata Barbara Słomian | ||
Aleksandra Słomian |
Więcej informacji o J. ŻELAZNY, R. SŁOMIAN-KASPRZAK, A. SŁOMIAN-MASZKOWSKA MARCO POLO
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.