Sprawozdania finansowe J&P Group
Dane bilansowe J&P GROUP
ROK
|
||
---|---|---|
Aktywa razem | 5 688 201,86 | 5 586 493,44 |
A. Aktywa trwałe | 4 284 144,89 | 4 147 156,00 |
B. Aktywa obrotowe | 1 404 056,97 | 1 439 337,44 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - |
Pasywa razem | 5 688 201,86 | 5 586 493,44 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 2 387 756,12 | 3 055 933,60 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 300 445,74 | 2 530 559,84 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 559 057,33 | 894 322,43 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 625 732,15 | 1 618 328,32 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?