Sprawozdania finansowe J&J Itransport
Dane bilansowe J&J ITRANSPORT
|
ROK
|
|||||
|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 2 728,93 | 89 181,42 | 239 274,35 | 52 423,20 | 32 998,86 |
| A. Aktywa trwałe | 0,00 | 26 193,48 | 63 862,76 | 20 412,30 | 17 778,46 |
| B. Aktywa obrotowe | 2 728,93 | 62 987,94 | 175 411,59 | 32 010,90 | 15 220,40 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | 0,00 | 0,00 | - |
| D. Udziały (akcje) własne | - | - | 0,00 | 0,00 | - |
| Pasywa razem | 2 728,93 | 89 181,42 | 239 274,35 | 52 423,20 | 32 998,86 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | -7 271,07 | -8 614,75 | 97 890,34 | -197 718,11 | -243 554,66 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 10 000,00 | 97 796,17 | 141 384,01 | 250 141,31 | 276 553,52 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 10 000,00 | - | - | - | - |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | 97 796,17 | - | - | - |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i