Zarząd firmy J&G GRZEGORZ STANASZEK - GRZEGORZ STANASZEK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-11-30
Działalność gospodarcza GRZEGORZ STANASZEK (CEIDG)
GRZEGORZ STANASZEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą J&G GRZEGORZ STANASZEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-09-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA ŁĄCZYŃSKIEGO 44, PL-58-310, SZCZAWNO-ZDRÓJ. Główny zakres działalności GRZEGORZ STANASZEK to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP J&G GRZEGORZ STANASZEK: 8862417475. REGON J&G GRZEGORZ STANASZEK: 02133022100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ STANASZEK
Więcej informacji o J&G GRZEGORZ STANASZEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.