Adres | 77C, PL-39-203, BOBROWA WOLA | |
Województwo | podkarpackie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Obróbka mechaniczna elementów metalowych |
Działalność PKD:
Firma IZOSPAW KONRAD GŁOWACKI została założona 2016-09-07 i obecnie mieści się przy 77C, PL-39-203, BOBROWA WOLA. Główna działalność firmy to kucie, walcowanie i metalurgia proszków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa i konserwacja maszyn, produkcja konstrukcji metalowych i części, roboty budowlane budynków mieszkalnych, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, specjalistyczne roboty budowlane budynków, sprzątanie obiektów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi detektywistyczne i ochroniarskie, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie IZOSPAW Konrad Głowacki (REGON 36534857100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio