Zarząd firmy IZO WELDING Rurociągi Przemysłowe Daniel Jandziński - Daniel Jandziński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Daniel Jandziński (CEIDG)
Daniel Jandziński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IZO WELDING RUROCIĄGI PRZEMYSŁOWE DANIEL JANDZIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-11-07 i ma swoją siedzibę pod adresem 235, PL-37-310, RUDA ŁAŃCUCKA. Główny zakres działalności Daniel Jandziński to Produkcja konstrukcji metalowych i ich części (PKD główne: 25.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, produkcja opakowań drewnianych, produkcja pozostałych wyrobów z drewna oraz wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, kucie i formowanie metali oraz metalurgia proszków, nakładanie powłok na metale i inne. NIP IZO WELDING RUROCIĄGI PRZEMYSŁOWE DANIEL JANDZIŃSKI: 8161648874. REGON IZO WELDING RUROCIĄGI PRZEMYSŁOWE DANIEL JANDZIŃSKI: 368696226.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Daniel Jandziński
Więcej informacji o IZO WELDING RUROCIĄGI PRZEMYSŁOWE DANIEL JANDZIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby