Zarząd firmy Izba Przemysłowo-Handlowa Południowej Wielkopolski - Jankowski Andrzej Błażej, prezes
Jankowski Andrzej Błażej jest w zarządzie KRS IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA POŁUDNIOWEJ WIELKOPOLSKI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Jankowski Andrzej Błażej jest również w zarządzie IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA POŁUDNIOWEJ WIELKOPOLSKI, która została założona 2004-07-30 i ma siedzibę przy UL. WOLNOŚCI 34, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. KRS IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA POŁUDNIOWEJ WIELKOPOLSKI zajmuje się działalność organizacji komercyjnych i pracodawców. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność prawnicza, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA POŁUDNIOWEJ WIELKOPOLSKI: 6220105336. REGON IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA POŁUDNIOWEJ WIELKOPOLSKI: 250022002.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jankowski Andrzej Błażej
Pozostali członkowie zarządu
Stanisław Franciszek Pułkownik | wiceprezes | |
Monika Walczak | członek prezydium | |
Tomasz Andrzej Grochowski | członek prezydium | |
Józef Gregorczyk | członek prezydium | |
Dariusz Józef Perz | wiceprezes | |
Ewa Machnik | wiceprezes | |
Tomasz Roman Szlachciak | wiceprezes | |
Marcin Lewicki | członek prezydium | |
Karolina Agnieszka Okrój | członek prezydium |
Więcej informacji o IZBA PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA POŁUDNIOWEJ WIELKOPOLSKI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.