Zarząd firmy IZABELA TACZAŁA-KULIŃSKA - IZABELA TACZAŁA-KULIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza IZABELA TACZAŁA-KULIŃSKA (CEIDG)
IZABELA TACZAŁA-KULIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IZABELA TACZAŁA-KULIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-06-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚREMSKA 22A, PL-62-035, KÓRNIK. Główny zakres działalności IZABELA TACZAŁA-KULIŃSKA to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń rolniczych, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP IZABELA TACZAŁA-KULIŃSKA: 6211571487. REGON IZABELA TACZAŁA-KULIŃSKA: 30004250300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IZABELA TACZAŁA-KULIŃSKA
Więcej informacji o IZABELA TACZAŁA-KULIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.