Firma IZABELA CZARNECKA MILLENIUM
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych |
Numery rachunków bankowych |
PL46 2490 0005 0000 4530 9154 5041
PL72 2490 0005 0000 4600 1927 8074
PL30 1090 2590 0000 0001 4799 4297
PL16 1090 2590 0000 0001 5616 9612 PL52 1090 2590 0000 0001 5075 5588 |
Patenty | 2 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma IZABELA CZARNECKA MILLENIUM została założona 2004-03-01 i obecnie mieści się przy UL. KOBIERZYŃSKA 203B, PL-30-382, KRAKÓW. Główna działalność firmy to mydło, detergenty i wyroby kosmetyczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe i prace rozwojowe, doradztwo związane z zarządzaniem, gotowe pasze i karma dla zwierząt, hodowla ryb i innych organizmów wodnych, magazynowanie paliw gazowych, pozostała działalność profesjonalna, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, pozostały transport lądowy pasażerski, produkcja leków i wyrobów farmaceutycznych, produkcja substancji farmaceutycznych, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie IZABELA CZARNECKA MILLENIUM (REGON 35680399600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.