Zarząd firmy Iwona Głowacka - wspólnik spółki cywilnej Darmar - Iwona Głowacka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Iwona Głowacka (CEIDG)
Iwona Głowacka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą IWONA GŁOWACKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ DARMAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-10-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MAKOWA 8, PL-66-415, CHWALĘCICE. Główny zakres działalności Iwona Głowacka to Działalność rachunkowo-księgowa (PKD główne: 69.20.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z oprogramowaniem, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność w zakresie programowania, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP IWONA GŁOWACKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ DARMAR: 5991250716. REGON IWONA GŁOWACKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ DARMAR: 211060177.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Iwona Głowacka
Więcej informacji o IWONA GŁOWACKA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ DARMAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby