Firma Ita International Consulting & Design
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych |
Działalność PKD:
Firma ITA INTERNATIONAL CONSULTING & DESIGN została założona 2014-06-05 i obecnie mieści się przy AL. JEROZOLIMSKIE 96, PL-00-807, WARSZAWA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje agenci i organizatorzy turystyki, doradztwo związane z zarządzaniem, kupno i sprzedaż nieruchomości, piloci i przewodnicy turystyczni, pozostała działalność profesjonalna, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż paliw do pojazdów na stacjach, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, transport lotniczy towarów i kosmiczny, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2018-12-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ita International Consulting & Design (REGON 14727791100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje

Od arogancji do dialogu. Jak możesz nauczyć się słuchać?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak łatwo władza może zaślepić, sprawiając, że lekceważymy zdanie tych, którzy od nas zależą?